Jeg har opprettet min egen blogg. Jeg har egentlig hatt den en liten stund, men jeg har prøvd ut mulighetene med forandringer på malen noe jeg senere har funnet ut at var begrensende. Denne bloggen skal handle mest om mine tegninger, prosjektene mine og litt om meg selv.
Jo det er sant, jeg skulle egentlig prøve å lage en "ekte" hjemmeside, og må bare takk Torgeir Trapnes
This text is a link to a page on
this Web site.
for sitt forsøk på å hjelpe meg, men dessverre klarte jeg det ikke og må ta til takke med denne "mal"-bloggen.
Forresten, det stemmer, jeg skal prøve å oppdatere denne, med mindre jeg klarer å finne ut hvordan lage en mer designfull blogg.
Det var alt for denne gangen